Turkije is top!

9 november 2019 - Antalya, Turkije

Een kort verhaaltje over Antalya. Gisteren een relaxdag aan het strand gehad. Vandaag een scooter gehuurd en naar de watervallen geweest van Düden. Wel aardig maar een beetje toeristisch. Op internet iets gelezen over de oude stad Termessos. Wel een eindje rijden; 35 km ten noorden van Antalya op een hoogte van 1050 m. Kon net met de scooter. Maar wat een geluk dat we dat gedaan hebben. Prachtig. Een stad ongeveer 2000 jaar BC gesticht en nooit bezet geweest. Ik zou zeggen duik het internet op en lees je in. Wij waren onder de indruk. Oké veel stapels stenen maar ongerept. Waarschijnlijk heeft een grote aardbeving voor de verwoesting gezorgd. Wij kwamen nog een Belgische gids tegen die ons iets meer kon vertellen. Voor Turkije de belangrijkste archeologische site. De foto’s spreken voor zich. En oh ja; leuk zo’n scooter. Naast het feit dat onze slaapplek in Antalya de leukste is tot nu toe moet ik zeggen: Turkije is top!  Morgen Alanya. Daarna zal het richting het noordoosten van Turkije gaan afkoelen. We gaan het zien. XP

1. Roel:
    9 november 2019
    Cor & Don in Antalya😄. Lekker hoor
  2. Monique van R:
    9 november 2019
    Jammer van het regime natuurlijk, maar wij wisten het toch al Turkije is top👌🏻
  3. Els:
    10 november 2019
    Als ik naar de foto’s kijk en jullie reisverhalen lees ben ik ook een beetje met vakantie! Even een vraagje: hoe kijken de mensen uit hun ogen? Zien ze er tevreden uit of is hun leven zorgelijk? Kun je ook kiekjes maken met een telelens zodat ze het niet merken?
    Groetjes van Els