De Balkan

25 oktober 2019 - Piran, Slovenië

Voorlopig speelt onze roadtrip zich af in de Balkan. Vanavond weer een zeer interessant gesprek gehad met onze B&B host in Piran. Gek eigenlijk; zo dicht bij huis, dezelfde generatie en zo’n verschillende achtergrond. Heb natuurlijk wel een wijntje op maar toch... Frank en ik zijn vandaag ‘underground’ gegaan. De grotten van Postojna. Zeer indrukwekkend. We zijn blij dat we hiervoor toch een kleine de-tour gemaakt hebben. Het weer is nu prachtig. Windstil, zonnig en zo’n 25 gr. Morgen gaan we verder naar het zuiden Kroatië in. De planning is om morgen te overnachten in Zadar. Vandaar houden we jullie weer op de hoogte. XP

1. Wendy:
    25 oktober 2019
    je begint de selfie stick al aardig onder de knie te krijgen Paul :-)))
  2. Monique:
    Wat heerlijk zo’n blog Paul. Leuk dat je iets schrijft. In Toscane ook 27 graden. Heerlijk gewoon. Ben benieuwd of het eten ook lekker daar is . Geniet x
  3. Roel:
    25 oktober 2019
    Lekker hoor. Inderdaad erg leuk om te volgen. Geniet er van
  4. Els:
    Wat leuk om die mooie (foto’s) te krijgen. Zo kan ik van jullie verhaal meegenieten van de reis, want op reis gaan is er voor mij jammer genoeg niet meer bij.
    Geniet nog van het mooie weer daar.