Reacties
Reacties 1 - 50 van 203
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Casper | Ben trots op jullie genoten van jullie avonturen | 14 mrt. '20 |
| Michiel | Supervet dat het allemaal goed gegaan is! tot snel! | 11 mrt. '20 |
| GE schouten | geweldig zo'n ervaring, hebben jullie maar mooi… | 9 mrt. '20 |
| Els | Pas jij wel in deze mooie omgeving? | 7 mrt. '20 |
| Els | Wat een smaakvolle hal kunnen de Indonesiërs maken.… | 7 mrt. '20 |
| Monique van R | Ja Bogor. Zijn wij nog samen heen geweest. Wat een… | 6 mrt. '20 |
| Natascha | Mooie reis geweest jongens, goede herinneringen leuke… | 6 mrt. '20 |
| Odin | Heren, een prachtige ervaring rijker. Fantastisch.… | 6 mrt. '20 |
| Marjon Brüggen | Wat een geweldige reis hebben jullie toch gemaakt.… | 6 mrt. '20 |
| Menno | Wat een mooie tocht.... nu maar "uitrusten"… | 6 mrt. '20 |
| Els | Wat een bofferds zijn jullie toch! Zonder echte tegenslag… | 6 mrt. '20 |
| Karen | Wow, ongelooflijk dat jollie er (al) zijn, het lijkt… | 6 mrt. '20 |
| Wendy | oh mannen wat heb ik genoten van jullie verhalen en… | 6 mrt. '20 |
| Jos | Geweldig mannen. Top prestatie, zeker dat stuk door… | 6 mrt. '20 |
| Roel | Mission completed mannen, chapeau!!! In een woord… | 6 mrt. '20 |
| Els | Zo te zien heb je wel vier benen nodig met al die… | 5 mrt. '20 |
| GE schouten | nog heel veel plezier samen op jullie laatste autoloze… | 5 mrt. '20 |
| Anita | Hello Kittyyyyyyyyyy stickeeeeeeeeeers voor op de… | 5 mrt. '20 |
| Els | Niet veel wereldreizigers zullen zoveel familie en… | 29 feb. '20 |
| Berry | Veel plezier met de laatste staart van jullie geweldige… | 29 feb. '20 |
| Wendy | wat fijn dat hij jullie heeft gebracht waar jullie… | 26 feb. '20 |
| Michiel | Ooh god.... oom agent heeft mij destijds ook op de… | 23 feb. '20 |
| Els | Ik ben ooit op Penang geweest, een fiets gehuurd en… | 23 feb. '20 |
| Monique van R | Prachtig verhaal mannen en alvast gefeliciteerd met… | 22 feb. '20 |
| Natascha | Bedankt voor jullie verslag, succes met jullie verdere… | 21 feb. '20 |
| Els | Wat een mooie foto van die bloemen! Ik geniet overigens… | 21 feb. '20 |
| Arthur | Ziet er zonnig uit daar, mannen! Staat het Golden… | 15 feb. '20 |
| Els | Zouden jullie nog kunnen Wennemars’ dat platte Nederland? | 14 feb. '20 |
| Els | Wat een reis en wat een mooi weer! Ik zit thuis en… | 14 feb. '20 |
| Wendy | Wauw ziet er gaaf uit daar! En ik zie dat de selfiestick… | 14 feb. '20 |
| Laura van der Willigen | Leuke verhalen weer , jullie houden het prima vol… | 10 feb. '20 |
| Natascha | Ze proberen ook overal geld uit te slaan. Gelukkig… | 10 feb. '20 |
| GE schouten | zo leuk om samen te zijn!!! Top verrassing Victor! | 10 feb. '20 |
| Denise en Martin | Super leuk om jullie verhalen te lezen! Wij waren… | 10 feb. '20 |
| Sabina | Eiland met palmboom en ook daar storm | 10 feb. '20 |
| Monique van R | Zeker ongezellig! | 9 feb. '20 |
| Monique van R | Wow | 9 feb. '20 |
| Monique van R | Oh heerlijk die stranden, biertjes en lekkere massages.… | 9 feb. '20 |
| Natascha | Ziet er weer gezellig uit en een mooie omgeving, geniet… | 4 feb. '20 |
| Els | WAt een typische lange boot! Ik begrijp niet waarom… | 4 feb. '20 |
| Monique | Wat gááf! | 4 feb. '20 |
| Natascha | Wat een leuke verassing voor Frank, ook al was het… | 1 feb. '20 |
| Monique van R | Wat een super verassing voor Frank. Leuk geschreven… | 1 feb. '20 |
| Els | Langzamerhand een heel Hollands gezelschap! Ik zou… | 1 feb. '20 |
| GE schouten | wat gezellig om de kids weer even mee te maken!!!… | 30 jan. '20 |
| Wendy | oh heerlijk! veel plezier met het bezoek! x | 30 jan. '20 |
| Monique van R | Gezelligheid in Bkk. Ziet er weer super uit 😀 | 29 jan. '20 |
| Monique van R | Oh heerlijk Bkk. Zo vertrouwd ook. Gezellig dat er… | 24 jan. '20 |
| Eliniepinie | Jeeej tot in Bangkok over een paar dagen! Party party… | 21 jan. '20 |
| Eliniepinie | Spanniiieeeehhh | 20 jan. '20 |
1 2 3 4 5 Volgende »


- Casper: Ben trots op jullie genoten…
- Michiel: Supervet dat het allemaal…
- GE schouten: geweldig zo'n ervaring,…
- Els: Pas jij wel in deze mooie…
- Els: Wat een smaakvolle hal kunnen…
Alle reacties »