“Few nights in Bangkok”

29 januari 2020 - Hua Hin, Thailand

Lieve volgers, waar waren we gebleven. Op weg naar Bangkok. Donderdag 23 januari van Chiang Mai naar Bangkok gereden. Dat ging heel voorspoedig. Goeie wegen en het hotel lag dicht bij de afslag van de snelweg. Met onze neus in de boter. Chinees nieuw jaar! Een hotel vol Chinezen en de andere kamers gevuld met Russen (en wij dus) Heerlijk om weer in Bangkok te zijn met wederom prachtig weer. Lekker warm en in de avond koelt het iets af. Dit is gewoon de mooiste tijd om hier te zijn. Beetje relaxen aan het zwembad, stad in, massage en lekker eten; wat wil een mens nog meer? Zaterdag zou Eline komen met een verrassing voor Frank. Frank is naar het Sheraton gegaan om Eline op te wachten. Ik had een klein katertje van de avond daarvoor na een Chang-sessie met twee jonge gasten uit NL. In het Sheraton bleek dat Eline net haar IPB-rechten had verworven en Victor mee kon nemen, wat ze dus ook gedaan heeft. Gezellig! Dat was zaterdag en zondag is Casper aangekomen; party compleet! Casper ziet er naar uit om een kleine twee weken met ons mee te roadtrippen door Thailand. Naast Victor had Eline ook de nieuwe sleutel van de auto meegenomen zodat wij maandag de auto naar de Toyota dealer konden brengen voor een beurt en de twee sleutels konden laten synchroniseren. Allemaal gelukt en met z’n vijven de auto opgehaald en weer kennis gemaakt met het drukke verkeer van Bangkok. Geen India taferelen hoor! Maar wel druk. Wat hebben we verder gedaan in Bangkok? Ach, wat zal ik daar van zeggen: gewoon, dingen die je doet in Bangkok...... Eline en Victor zijn dinsdagochtend weer naar Amsterdam vertrokken en wij hadden nog een dagje in de stad. Een fietstochtje gedaan want dat hoort wel een beetje bij je opvoeding. Voor Caper dus. Woensdagochtend de auto weer ingeladen en doorgereden naar Hua hin voor twee nachten. Daar zit ik nu op ons dakterras van het appartement dit verhaaltje te schrijven. Een prachtig groot appartement vlak bij het strand. De oplettende volger heeft gezien dat het zwembad bij het appartement ongeveer 100m lang is! Scooters gehuurd zodat de tank even rust heeft. Morgen een stranddagje denk ik. Wij checken weer in als ons avontuur zich verder ontvouwt richting het zuiden van Thailand. Ik zit net op internet de mogelijkheden te bekijken om met de Ferry van het vaste land naar Koh Samui te gaan met de auto. Dat ziet er niet al te moeilijk uit dus dat zal hem wel gaan worden. Eerst maar wat gaan eten. Lekker buiten! Van Bangkok hadden we al wat foto’s op de logger gezet dus ik zou zeggen: geniet lekker mee. Wij blijven schrijven om jullie op de hoogte te houden. Alles gaat naar wens en alles is nog heel! Tot snel vanuit, ik denk, Koh Samui.XP

1. Monique van R:
    29 januari 2020
    Gezelligheid in Bkk. Ziet er weer super uit 😀
  2. Wendy:
    30 januari 2020
    oh heerlijk! veel plezier met het bezoek!
    x
  3. GE schouten:
    30 januari 2020
    wat gezellig om de kids weer even mee te maken!!! prachtige avonturen en zo leuk dat jullie alles zo levendig opschrijven. Lekker mee- of nagenieten!